16:50
На факультеті грецької філології та перекладу відбувся семінар зі стейкголдерами бюро «Майстер» та маркетингової агенції «Unibrand»

01.12.2021 на факультеті грецької філології та перекладу відбулася зустріч-семінар студентів спеціальностей «Філологія. Переклад (англійська)», «Філологія. Переклад (новогрецька)», «Філологія. Переклад (українська, російська, польська), «Переклад, міжкультурна та ділова комунікація (російська, польська)» зі стейкголдерами: директором перекладацького бюро «Майстер» Артуром Івановичем Просяником та засновником маркетингової агенції «Unibrand» Олександром Артуровичем Просяником за темою «Social Media Marketing».

Олександр Артурович презентував результати своєї діяльності за 4 роки і розповів про основні принципи та рекламні прийоми для просування своєї продукції та послуг, створення конкурентоспроможного бренду, окремо зупинившись на специфіці рекламування перекладацьких бюро. Його презентація «Зв’язки з громадськістю та маркетинг для перекладачів та бюро перекладів» жваво обговорювалася студентами – майбутніми перекладачами. Найжвавішу дискусію викликали способи он-лайн реклами: SEO та контекстна реклама, реклама на міських сайтах, у соцмережах, на дошках оголошень, за допомогою ресурсів Google-бізнес та таргетованої реклами. Крім того, учасники семінару зробили спробу визначити ідеальне бюро перекладів: яким воно повинне бути для того, щоб приваблювати якомога більше клієнтів?


Після виступу студенти також мали змогу поспілкуватися із Артуром Івановичем щодо специфіки його діяльності як перекладача-практика, відповідали на цікаві питання стейкголдера та дискутували щодо прийомів перекладу кліше у юридичних договорах та офіційних документах фізичних осіб.

Переглядів: 51 | Додав: Деканат
Всього коментарів: 0