12:46
Всеукраїнський освітній форум «Науковий простір – multispace для творчих педагогів та обдарованих дітей» (ФОТОЗВІТ)

24 квітня 2021 року розпочав свою роботу Всеукраїнський освітній форум «Науковий простір – multispace для творчих педагогів та обдарованих дітей», організований на платформі ZOOM Федерацією грецьких товариств України у співпраці з Департаментом освіти Маріупольської міської ради, Маріупольським державним університетом та КЗ «Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням новогрецької мови І-ІІІ ступенів № 46 Маріупольської міської ради».

Робота форуму відбувалась за двома векторами: І вектор - 24 квітня - Конференція учнівської молоді «Учнівська молодь у науковому просторі»; ІІ вектор - 25 квітня - Коворкінг «Територія педагогічної майстерності».


Перший день Форуму був присвячений проведенню Конференції «Учнівська молодь у науковому просторі». Організаторів та гостей заходу привітали: Олександра Проценко-Пічаджи, голова Федерації грецьких товариств України, Юрій Кононенко, начальник головного управління загальної середньої та дошкільної освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України, Микола Трофименко, ректор Маріупольського державного університету, Голова постійної комісії Маріупольської міської ради з питань освіти, культури, духовного відродження, молоді та спорту, Тетяна Братчикова, директор департаменту освіти Маріупольської міської ради, Денис Малєєв, в.о. проректора з наукової, інноваційної та міжнародної діяльності Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Інна Аракелян, директор КЗ «Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням новогрецької мови І-ІІІ ступенів № 46 Маріупольської міської ради».


Доповідачі привітали присутніх з відкриттям Всеукраїнського освітнього форуму та наголосили на важливості проведення подібних заходів, спрямованих на підтримку талановитої учнівської молоді, сприяння творчому зростанню учителів, збереження та популяризацію мови та культури Греції та однієї з національних меншин України. До того ж, в наші складні часи, коли розвиток цивілізації відбувається в технократичному напрямку, подібні заходи задають духовні орієнтири та нагадують людям про важливість зберігати людяність.


Після привітань розпочалася робота за секціями. У 6 секціях («Історія та краєзнавство», «Науки природознавчого-математичного циклу», «200-річчя Грецької революції 1821 року», «Мовознавство (українська та новогрецька мова)», «Юний вчений», «Літературознавство, мистецтвознавство, фольклористика») взяли участь понад 50 юних дослідників з різних регіонів України. Оцінювали доповіді школярів викладачі Маріупольського державного університету, Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова, Приазовського державного технічного університету, Київського національного лінгвістичного університету, Маріупольської філії Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури. Члени журі відмітили високий рівень підготовки досліджень, цікаву і оригінальну тематику робіт та побажали учням не зупинятися на досягнутому, а продовжувати свою подорож у чарівний світ науки.


Наступного дня, 25 квітня, Всеукраїнський освітній форум продовжив свою роботу, представивши коворкінг «Територія педагогічної майстерності».


Організаторів та гостей заходу привітали: Світлана Гарна, завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук; М. Сичевська-Дегтярьова, завідувач відділу організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Відмінник освіти України; Людмила Балабан, директорка КЗ «Міський центр позашкільної роботи за місцем мешкання», відповідальна за напрямок виховання, розвиток та роботу з обдарованими дітьми у Департаменті освіти Маріупольської міської ради. Після привітань розпочалася робота за секціями. У 6 секціях ( «Інноваційні моделі виявлення, розвитку та підтримки обдарованої дитини», «Літня школа обдарованих дітей – лабораторія успіху», «200 років Незалежності Греції: минуле, сьогодення та майбутнє. Україно-грецькі відносини на сучасному етапі», STEM –Драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього», «Міжнародне співробітництво як важливий фактор формування конкурентоспроможної особистості її успішної інтеграції в міжнародний освітній та науковий простір», «Духовно-культурне відродження – пріоритетний вектор зростання національно-свідомої особистості» взяли участь понад 40 учасників коворкінгу з 8 регіонів України.


Всі викладачі кафедри грецької філології та перекладу взяли участь у коворкінгу, продемонструвавши в межах коворкінгу інноваційні досягнення, сучасні засоби навчання, проєкти, програми для вдосконалення роботи з обдарованими дітьми. (Жарікова Ю.В. «Інтернаціоналізація та міжнародне співробітництво – один із основних векторів стратегічного розвитку Маріупольського державного університету: досвід кафедри грецької філології та перекладу», Новицька О.А. «Дистанційна освіта Кіпру в квалітативному аспекті як фактор розвитку академічної мобільності», Кіор Ю.А./ Кобиленко Н.К. «Застосування інноваційних технологій навчання новогрецької мови при роботі з обдарованими дітьми», Рожкова І.Г. «Проєктно-орієнтований підхід з мультімедіа контентом у викладанні іноземної мови (на прикладі новогрецької мови)», Лабецька Ю.Б./ Гаргаєва О.В. «Події грецької революції в живописі», Пічахчи О.В. «Грецький танець як культурологічний фактор у вивченні новогрецької мови»). Доповіді були представлені в різних секціях з презентацією результатів науково-дослідницької діяльності. Після завершення роботи секцій відбулась плідна дискусія. Доповідачі висловили подяку організаторам форуму та відзначили високий рівень організації, цікаву тематику доповідей та висловили сподівання, що цей форум стане щорічним та міжнародним. У завершенні заходу завідувач кафедри грецької філології та перекладу Юлія Жарікова закликала вчителей новогрецької мови шкіл проводити активну профорієнтаційну роботу для залучення школярів, що вивчають новогрецьку мову, до вступу до МДУ

Переглядів: 222 | Додав: Деканат
Всього коментарів: 0